رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم خبر داد؛

استقبال مردمی از اجرای پویش«سلام فرمانده» در جهرم

حجت‌الاسلام «آبیار» پس از استقبال مردمی از اجرای هزار و 500 نفری «سلام فرمانده» در این شهرستان از پیگیری ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم جهت اجرای این سرود در دیگر مناطق شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ - 17May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «رضا آبیار» رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم در خصوص اجرای سرود سلام فرمانده اظهار داشت: پس از استقبال عمومی از اجرای موفق مراسم پرشور همخوانی سرود حماسی «سلام فرمانده» توسط هزار و 500 دانش‌آموز جهرمی در حضور خانواده‌های خود، پیگیر تکرار اجرای این سرود در این شهرستان خواهیم شد.

وی افزود: در برنامه اولی که پیش‌تر به همت قرارگاه فرهنگی تربیتی میعادگاه نماز جمعه جهرم و با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان در پارک «کوهسار» جهرم اجرا شد خانواده‌های این دانش‌آموزان سهم زیادی در هماهنگی و آماده‌سازی این کودکان و نوجوانان داشتند و در برنامه‌ای دیگر  نیز در مصلای نماز جمعه جهرم نیز این سرود توسط نوجوانان جهرمی به زیبایی اجرا شد.

استان فارس پس از بازگشایی مدارس به ویژه این روزها و در دمدمه سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر، با اجرای نماهنگ سلام فرمانده حال و هوای بهاری و خاصی پیدا کرده و تکرار آهنگ حماسی «ابوذر روحی» به حماسه پرتکرار مدارس فارس تبدیل شده است.

این سرود که در یکی دو ماه اخیر مورد استقبال اقشار مردم به ویژه کودکان قرار گرفته پیش از اجتماع 1500 نفری دانش آموزان جهرمی، در تخت جمشید، جشن وحدت جنوب فارس توسط 313 دهه نودی و در اجتماع پنج هزارنفری دانش‌آموزان کازرون نیز اجرا شد.

انتهای پیام/ س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار